maanantai 4. helmikuuta 2013

Vauhtia ja vaarallisia tilanteita

Oltiin Silverin kanssa vähän aikaa sitten lenkillä, alun perin suunnittelin että mentäisiin koirapuistoon, mutta sitten päädyimmekin seikkailemaan pitkin päiväkumpua.
Yritimme löytää jonkun kivan mettäpolun, mutta kun emme sitä puolessa tunnissa löytäneet päätimme mennä aukiolle, jossa koiraa voi pitää vapaana ( tosin tämä ei siis ole aidattu alue), no ehtihän Silver olemaan 20 sekuntia nätisti, kunnes se sai jonkun "minulla on energiaa enkä varmastikaan kuuntele sinua" kohtauksen ja lähti juoksemaan pitkin sitä lumihankea.. no mun tuurilla vähän matkan päässä kulkee postiauto ja Silver lähti sitten juoksemaan sinne päin, no mä sitten karjasen sille oikeen vihasesti ja lähin kävelemään toiseen suuntaan ja istuin alas lumihankeen. Silver jäi tuijottamaan mua hölmistyneenä ja kun se rupes tulemaan hitaasti mua kohti, heittelin sille koiran keksejä ja lopulta Silver olikin mun vieressä. Samalla sekunnilla laiton koiran maahan ja siinä se sitten oli 3 minuuttia.. Yllättäen loppulenkki mentiikin niin nätisti, että Silver pääs lopulta taas vapaaks ja laitoin sen juoksemaan mäkeä edestakaisin. Tuloksena olikin sitten tosi  väsynyt koira<3

Tänään mun ois tarkotus mennä moikkaaman kaveria Helsikiin, siitä on jo ties kuinka monta kuukautta kun ollaan 
viimeks nähty! :)

 










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti