keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Tassun jälkiä lumihangessa.

Hei taas kaikki!

Ulkona tulee lunta taivaan täydeltä, tiet on täynnä jotain sohjoa, mitä koira tekee?
No tietysti juoksee ja riehuu tuolla pihalla aivan onnessaan, nyt kun kerrankin pääsee riehumaan pehmeessä lumihangessa. Tänään Silver on päässyt painimaan naapurin koiran Vilin kanssa parikin kertaa. Oon niin ilonen Silverin puolesta kun nyt sillä on oma piha ja painikaveri!

Olimme eilen Silverin kanssa parin tunnin lenkillä joka siis sisälsi hihnassa kulkemista, metsässä juoksemista sekä koirapuistossa painiskelua. Kun pääsimme metsäpolulle uskalsin päästää koiran vapaaksi, pari kertaa meinasi hermot mennä, sillä tuo ihanaakin ihanampi Silver kadotti korvansa ja meinasi lähteä jäälle, joka ei todellakaan näyttänyt kestävältä.
Koira puistoon päästyämme Silver juoksi tapansa mukaan ympäri puistoa ja minä tietenkin juoksin sen perässä, ainakin kunto kasvaa kun sen kanssa riehuu tuolla umpihangessa.

Muutto on jo hyvällä mallilla, suuri osa tavaroista on jo paikallaan, mun ja Mikon huone oli jo kerran siisti kunnes se sitten meni yllätys yllätys sotkuseks :D
No,oikun kivaa pääsen sitten siivoomaan....  tai sitten ei!

Huomenna mulla on vapaa päivä sillä nyt meillä on koeviikko ja mulla ei oo 3 ja 4 kierron kokeita.

Huomenna suuntaamme Silverin kanssa Aistiin eläinlääkäriin ottamaan jälkimmäisen osan rokotuksista. Silverille ei siis voi antaa samaan aikaan 2 eri rokotetta, koska sillä on tullut kuumetta rokotteista.














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti