keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Koeviikkoon valmistautumista, muuttamista ja jatkuvaa hakkumista ja ensimmäinen arvosana!

Hei taas kaikille!

Viikonloppuna olimme perheeni kanssa auttamassa tätiäni muuttamaan uuteen taloon joten hommaa riitti! Silver sai perjantaista tiistaihin painia 7 muun leijonan kansa, mutta ulkona olemiseen liittyi myös Silverin osalta uusi paikka joka sitten jostain syystä sai Silverin haukkumaan koko ajan siis aivan taukoamatta, tiistaina Silver jo sitten rauhottui hyvin ja koti matka meni yhtä hienosti kun aina! Silver on aina ollut niin hyvä matkustamaan ja ollaan siis oltu junassa, metrossa, autossa ja viime viikolla ensimmäistä kertaa bussissa! Silver ei turhia stressaa vaan luottaa minuun ja osaa rauhottua uudessa paikassa!

Minulla alkaa  huomenna koeviikko joka aiheuttaa lievästi sanottuna stressiä ! Ensimmäinen koe on vielä pitkän matikan koe, mutta onneksi olen nykyään ihan hyvä matikassa ja osa tehtävistä menee minulta aivan kuin vettä vain. Perjantaina onkin sitten fysiikan koe joka suoraan sanoen tuntuu liian haastavalta, sillä minulta on jäänyt 3 tuntia jo välistä.. No, sen takia jäin tänään taas tunnin jälkeen luokkaan ja pyysin maikkaa selittämään pari asiaa, no siinä sitten huomattiin että oikeesti mä osaan ne asiat jos vaan  luotan itteeni!

Tänään sain ensimmäisen arvosanani lukiossa, nimittäin kuviksesta! Arvosana oli minulle positiivinen yllätys sillä sain 9! En ole ikinä saanut kuviksesta kiitettävää ja nytkin tuo tuli sen takia että kun puuttui yksi työ niin muuten olisi ollut mahdollisuudet numeroon 10, nyt harmittaa jonkin verran mutta tuohon numeroon kyllä pitää olla tyytväinen! Opettaja vielä ihmettteli että olen ollut viimeksi kuviksessa seiskalla ja arvosana oli silloin jotain 7-8 välillä... Ehkä en ole kuviksessa niin huono mitä olen luullut!

Perjantaina olisi sitten tarkotus taas tokoilla ja tällä kertaa on taas minun vuoro viedä Silveriä, odotan sitä innolla sillä olen erityisen hämmästynyt siitä, että Silver osaa keskittyä ja oppii nopeasti jos sille päälle sattuu! No onhan tuo koira mulle tosi rakas ja en muuttaisi siinä mitään!<3


4 kommenttia:

  1. onnea koeviikkoon ja Silverille rapsutuksia :) T: Maippi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Silver kiittää rapsutuksista ja lähettää pusuja!

      Poista
  2. Tosi kiva, kun oot tehny Silverille blogin -mukava tätäkin kautta päästä kattelemaan Silverin ja teidän touhuja. :)

    Tsemppiä kovasti koeviikkoon ja onnea hienosta kuviksen numerosta!!

    Niin, ja kiitos vielä koko perheelle avusta viikonloppuna!! Ootte rakkaita! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tän olikin vähän tarkotus saada sulle enemmän tietoo meiän arjesta ja tän kirjottaminen on muutenkin kivaa! Kiitos tsemppauksesta ja olehyvä vaan avusta, kyllä me teitä ollaan aina valmiita auttamaan! Terveisiä kaikille!<3

      Poista