keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Kotona oleskelua ja kirja-analyysia!

Tänään me ei tehty Silverin kanssa oikein mitään kun mun täytyi kirjottaa kirja-analyysia huomiseksi.
Silver taisi vähän ihmetellä miks mä tulin kotiin niin hirveällä vauhdilla, juoksin pitkin taloa ja tyhjensin laukkua, sitten lähdin samalla vauhdilla pois millä olin tullutkin, sillä mulla oli hammaslääkäri! No hammaslääkärin jälkeen mä menin sitten kouluun ja kun vihdoin pääsin kotiin mun naama oli vieläkin ihan tunnoton ja Silverin mielestä se tuoksui joltain hyvältä sillä se alko pesemään mun naamaa ahnaasti. Lopulta mun oli pakko vetää se siihen lattialle mun viereen johon se sitten jäikin költsimään. :) 
Silver on niin hellyyden kipeä aina kun tuun koulusta, ihan kun se olisi odottanut koko päivän milloin tuun kotiin.

Mutta, niin Silver kävi tietenkin pitkällä lenkillä veljeni kanssa ja kun he tulivat kotiin koira olikin ihan  läpimärkä sillä ulkona oli satanut vettä! Veljeni kanssa heittelimme pyyhettä ja kinasimme että kuka kuivaa koiran tällä kertaa. Minä voitin tietenkin, kun perustelin että veljeni oli ollut sen kanssa lenkillä joten hän saa hoitaa hommansa loppuun! 
Silver sai iltaruuan äsken ja söi sen kerrankin hyvällä ruokahalulla. Silverin syö kaksi kertaa päivässä royalcaninin isojen koirien nappuloita,jauhelihaa ja piimää. Mutta nyt menen hoitamaan kissat ja painun nukkumaan kun huomenna on taas lukioo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti