tiistai 23. lokakuuta 2012

Uusinta koe ja kahden huoneen järkkäämistä!

Hei taas kaikki!
Tänään minulla onkin aika poikkeuksellinen päivä koulussa sillä minulla on hissan uusinta koe.
Tämä vaikuttaa taas koulupäivääni siten että normaali 10-14.50 päiväni muuttuukin 10-18 päiväksi!

Me ollaan myöskin vaihdettu molemmissa kodeissani huoneitteni järjestystä. Äidillä me luovuttiin veljeni kanssa kahdesta pienestä huoneesta josta tehtiinkin yksi iso huone. ( alun perin mikon työpöytä ja vaatekaappi oli erotettu omasta puoliskostani sermillä joka nyt lähti pois)
Mikko nukkuu edelleen vaatehuoneessa ja minä tuossa isossa huoneessa.

Isän luona huone vaihtoi järjestystä ja sen lisäksi minulle tuli toinen pöytä ja iso lasikaappi meni pikkuveljieni huoneeseen. Nyt minulla on paljon tilaa kummassakin kodissa,tosin tämä järjestyksen vaihto tapahtu sillä ehdolla että lupasin siivota molemmat katastrofi huoneeni! :D
Mutta nyt minun täytyykin lähteä äikän tunnille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti